دسته‌بندی نشده

داستان های موفقیت بیمه ای والت ویزنی و JCPenney – پول، ثروت و بیمه عمر (۲)

در مطلب قبل در مورد دوران افسردگی در تاریخ کنیم. فرض کنیم دوباره در آن دوران هستیم و طی چند سال آینده ، بازارها در بهبود مالی خود مشکل دارند.میانگین صنعتی داو جونز یک شکست 32 ساله حیرت انگیز را به خود اختصاص می دهد و تقریباً 90 ٪ از ارزش خود را از دست می دهد.

بازار سهام از اوج 381.17 در سپتامبر 1929 ، در 8 ژوئیه 1932 در یک 41.22 تکان دهنده بسته می شود.

22 سال دیگر طول می کشد تا از همه زمان های قبل از تصادف در سال 1929 فراتر رود.

تقریبا 25 ٪ از همه آمریکایی ها بیکار هستند و قادر به یافتن کار نیستند.بیش از 40 ٪ از بانک ها خاموش می شوند.

میلیون ها حساب پس انداز به راحتی ناپدید می شوند.

اینجا جایی است که جالب می شود …

در حالی که بانک ها ، مشاغل و بخش های دولتی در حال بسته شدن درهای تجاری خود بودند ، یک بخش از اقتصاد قوی و پایدار بود و تحت تأثیر این شرایط وحشتناک قرار گرفت.شرکت های بیمه عمر.

شرکت های بیمه عمر تقریباً در وضعیت ثابت ماندند. در حالی که بازارها متحمل خسارات شدیدی شدند ، صاحبان بیمه عمر ارزش نقدی سکه ای از دست ندادند.آنها هیچ پولی را در رکود بزرگ از دست ندادند ، و از آن زمان پول خود را از دست نداده اند.

در حقیقت ، این یک مکان پایدار برای داشتن پول بود که در حالی که بسیاری از مردم همه چیز را از دست دادند ، به کسانی که دارای بیمه عمر بودند در هر سال از افسردگی بزرگ و هر سال پس از آن سود دریافت می کردند.

این واقعاً یک چراغ امید در میان ترس و هرج و مرج بود.این تنها مکانی بود که واقعاً در زمان ویرانی، پیروز شد.

این بسیار قابل توجه است.برخی معتقدند که سخت ترین اوقات ما پیش روی ماست.با مسائل سیاسی دشوار در در مانند بدهی ملی ، هزینه های دولت ، تأمین اجتماعی ، مدیکر و همچنین مسائل اقتصادی مانند تورم ، مالیات ، بدهی و غیره روبرو خواهیم بود. دانستن اینکه چگونه و از کجا می توانید پول خود را ایمن نگه دارید، در این زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند.

همانطور که به زودی کشف خواهید کرد ، شرکت های بیمه عمر نقش مهمی در کمک به خانواده ها و مشاغل در کنار هم داشتند و در نهایت مشکلات این شرایط دشوار را برطرف می کنند.

jcpenney

هنگامی که بازار در سال 1929 سقوط کرد ، JCPenney ، سپس یک فروشگاه کالاهای خشک برای خانواده های معدن و مزرعه ، به شدت تحت تأثیر قرار گرفت.

جیمز Cash Penney به عنوان تنها مالک سقوط بزرگی را در شرکت و ثروت شخصی خود ایجاد کرد.مشکلات مالی چنان ویران کننده بود که حتی به سلامت جسمی و روحی وی نیز خدشه وارد شد.

خوشبختانه ، آقای پنی در بیمه نامه های بیمه عمر ارزش پول نقد خود ثروت گسترده ای جمع کرده بود و توانست با آنها وام بگیرد تا به شرکت کمک کند تا وضعیت خود را ثابت کند و در نهایت دوباره به صنعت برگردد.اگر او از بیمه عمر ارزش نقدی به عنوان ابزاری برای ایمن و در دسترس بودن پول خود استفاده نکرده بود ، احتمالاً در آن بحران شکست خورده بود و احتمالاً درهای JCPenney بسته بود.

هنگامی که او درگذشت ، Grand Rapids Press موارد زیر را در مورد وی نوشت: “در حادثه بزرگ بورس اوراق بهادار در سال 1929 تقریباً تجارت او از بین رفت ، اما با پولی که با بیمه نامه عمر 3 میلیون دلاری خود وام گرفت ، توانست دوباره برگردد.”

امروز ، JCPenney در سال 18 میلیارد دلار درآمد کسب می کند و بیش از 1100 فروشگاه در سراسر جهان دارد.

والت دیزنی

والت دیزنی مردی است که بر اکثریت قریب به اتفاق مردم در سراسر جهان تأثیر گذاشته است.از تصاویر انیمیشن گرفته تا پارک های موضوعی و جاذبه ها ، بیشتر ما از کارهایی که او در زندگی خود انجام داده است لذت بردیم.

اما آنچه اکثر مردم نمی دانند این است که بدون ارزش پول نقد بیمه عمر وی ، بیشتر آنچه او ساخته است امروز وجود نداشت.

تا به حال به دیزنی لند رفته اید؟ یکی از محبوب ترین جاذبه های جهان است.مردم برای بازدید از این پادشاهی جادویی از سراسر جهان پرواز می کنند.

اما وقتی والت دیزنی می خواست ویژگی های انیمیشن موفق خود و برنامه های تلویزیونی را به دست آورد و آنها را به یک پارک تفریحی برای کودکان و والدین تبدیل کند ، همه به دید و بلندپروازی آن اعتقاد نداشتند.

در آن زمان ، تنها پارک های تفریحی در کشور جاذبه بودند. آنها در نظر مردم مکانی مناسب برای خانواده ها و کودکان نبودند.

با این اعتقاد که این بلندپروازی ناموفق خواهد بود ، سرمایه داران بالقوه سرمایه گذاری والت درخواست وی برای تأمین مالی را رد کردند.اگر والت می خواست ساخت پارک های ویژه خود را شروع کند ، باید راه دیگری پیدا می کرد.

خوشبختانه والت فردی بسیار باهوش بود که به دلیل موفقیت در تجارت و امور مالی مشهور بود و در بیمه نامه های زندگی خود پول نقد را ذخیره کرده بود.از آنجا که بانکها و وام دهندگان همچنان نیازهای تأمین مالی وی را رد می کردند ، وی تصمیم گرفت تأمین مالی خود را فراهم کند.از جمله کارهای دیگری که انجام داد ، والت برای بیمه نامه های زندگی ارزش نقدی خود وام گرفت و در سال 1955 ، دیزنی لند برای اولین بار درهای خود را باز کرد.طی 1 سال بیش از 3.5 میلیون نفر از پارک بازدید کردند.این یک موفقیت فوری بود.

“برای تحقق این رویاها پول زیادی نیاز بود و این از همان ابتدا یک مشکل بود. گرفتن پول برای باز کردن دیزنی لند یک مشکل بزرگ بود. حدود 17 میلیون دلار هزینه نیاز بود و ما همه چیز را وام گرفتیم ، از جمله بیمه شخصی من … ” – والت دیزنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *