دسته‌بندی نشده

داستان های موفقیت بیمه ای مک دونالد، مزارغ پروش دهنده، دانشگاه استنفورد و … – پول، ثروت و بیمه عمر (3)

مک دونالد

همه ما مک دونالد ، بزرگترین رستوران فست فود در جهان را می شناسیم ، اما همه ری کروک را نمی شناسنیم.ری یکی از سه شریک دارای حق رای در سراسر کشور از رستوران ها بود که همبرگر فروشی داشت.پس از شش سال فعالیت ، ری برادران مک دونالد را خریداری کرد و تنها مالک McDonald’s Moy We Today شد.

جالب تر این است که ری به شدت به بیمه عمر ارزش نقدی برای ذخیره پول اعتماد کرد که نقش اساسی باز کردن زمین و منابع جدید برای شرکت داشت.

برای هشت سال اول ری حقوق دریافت نکرد و از دو بیمه نامه عمر با ارزش نقدی خود استفاده کرد تا ب غلبه بر مشکلات ثابت جریان نقدی کمک کند. او از آن دو بیمه نامه عمر برای کمک به پوشش حقوق کارمندان کلیدی ، پرداخت هزینه های پیش بینی نشده استفاده کرد و حتی از بخشی از پول باقی مانده برای ایجاد یک تبلیغات تبلیغاتی برای بیشتر نمودن شهرت رونالد مک دونالد استفاده کرد.

امروز ، مک دونالد هر روز به بیش از 50 میلیون نفر در 30،000 مکان در سراسر جهان سرویس می دهد.بخش عمده ای از موفقیت مک دونالد را می توان به استفاده عاقلانه ری از بیمه عمر ارزش نقدی نسبت داد.

مزارع پرورش دهنده

در سال 1939 ، یک زوج جوان به نام مکس و وردا فاستر با بیمه نامه زندگی خود وام گرفتند تا در یک مزرعه 80 هکتاری در کالیفرنیا سرمایه گذاری کنند تا بوقلمون ها و مرغ ها را پرورش دهند. امروز ، مزارع فاستر بیش از 10،000 کارمند دارد و در سراسر جهان محصولات خود را به فروش می رساند.

دانشگاه استنفورد

بعد از اینکه للند و جین استنفورد فرزند خود را بخاطر تب حصبه از دست دادند ، آنها تلاش و ثروت خود را برای کمک به کودکان دیگران متمرکز کردند.

در سال 1891 555 دانشجو با امتیاز بالاتر در دانشگاه استنفورد ثبت نام کردند.اما پس از درگذشت للند در سال 1893 ، این کار یک مبارزه مالی شد.جین که نمی خواست کاری را که عمیقاً به آن اعتقاد داشت ، رها کند ، از درآمد بیمه نامه زندگی همسرش برای کمک به صندوق های تأمین و پرداخت دانشکده استفاده کرد و به دانشگاه استنفورد اجازه داد تا یک دوره شش ساله خطرناک از پریشانی مالی را به سلامت سپری کند.

سرآشپز

دوریس کریستوفر پس از موفقیت در استراتژی بازاریابی Tupperware ، معتقد بود که زنان به ابزارهایی نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا سریعتر و آسان تر پخت و پز کنند.

Doris با استفاده از بیمه نامه بیمه عمر ارزش نقدی خود ، اولین بنگاه تجاری را برای آنچه اکنون یک شرکت میلیارد دلاری با بیش از 12 میلیون مشتری است ، سرمایه گذاری کرد.

میلیون ها نفر دیگر

در حالی که ما فقط چند داستان را در اینجا پوشش دادیم، میلیون ها نفر دیگر وجود دارند که هر روز از بیمه عمر ارزش نقدی سود می برند.اما این افراد تنها کسانی نیستند که از مزایای آن استفاده می کنند.بانک ها و شرکت ها به دلیل قرار دادن میلیارد ها دلار در بیمه عمر ارزش نقدی نیز مشهور هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *