دسته‌بندی نشده

میزان سرمایه گذاری بانک های مشهور دنیا در بیمه عمر – پول، ثروت و بیمه عمر (4)

بانک ها، شرکت ها و میلیاردها دلار

در حالی که بسیاری از افراد ثروتمند استفاده از بیمه عمر با ارزش نقدی را به حداکثر می‌رسانند، گروهی وجود دارند که علاوه بر این واقعاً ارزش آن را نیز درک می‌کنند. همین بخش تقریباً همه جنبه های اقتصاد ما را کنترل می کند. منظور از این بخش بانک ها هستند.

بیمه عمر با ارزش نقدی نقش گسترده ای در موسسات مالی، شرکت ها و بانک ها ایفا می کند. بیشتر از چیزی که تصورش را بکنید این سازمان ها بیمه عمر را میلیاردها می خرند و به دلایل مختلف از آن استفاده می کنند. این نه تنها ثبات مالی آنها را افزایش می دهد و مالیات آنها را کاهش می دهد، بلکه مکانی ایده آل برای تامین مالی حقوق بازنشستگی کارکنان، هزینه های مراقبت های بهداشتی و ارائه سایر مزایا است. چنین امری آنقدر در بین بانک ها و شرکت ها رایج است که حتی نامی اختصاصی برای خود دارد. بیمه عمر متعلق به بانک (BOLI) و بیمه عمر متعلق به شرکت ها (COLI).

مقدار پولی که بانک های بزرگ در بیمه عمر سرمایه گذاری می کنند

FDIC ترازنامه تقریباً هر بانک بزرگ را در دسترس قرار می دهد. ارقام زیر مستقیماً از FDIC.gov است و نشان دهنده مقدار دقیق پولی است که بانک های زیر در بیمه عمر نگهداری می کنند.

مقدار پولی که بانک های بزرگ در بیمه عمر سرمایه گذاری می کنند

بانک ها در کار تجارت پول هستند. آنها دارای برخی از بزرگترین ذهن های جهان از جمله اقتصاددانان، وکلا، حسابداران، تحلیلگران مالی و مشاوران دیگر هستند که به آنها کمک می کنند تا کارایی و استفاده از سرمایه خود را افزایش دهند.

اینکه بانک ها میلیاردها دلار روی بیمه عمر می گذارند، بی اهمیت نیست. این موضوع بازتابی از ارزشی است که آنها برای این دارایی قدرتمند قائل هستند. بیمه برای بانک ها، نهایت امنیت، ثبات و رشد را فراهم می کند. مهمتر از آن، FDIC اجازه می دهد تا این دارایی به عنوان سرمایه ردیف 1 طبقه بندی شود، که مطمئن ترین سرمایه ای است که یک بانک می تواند داشته باشد. سرمایه ردیف 1 به عنوان معیار اصلی قدرت مالی یک بانک در نظر گرفته می شود.

فقط بانک ها از بیمه عمر سود نمی کنند

ما می‌توانیم از بانک‌ها چیزهای زیادی یاد بگیریم، اما آنها تنها کسانی نیستند که از این دارایی قدرتمند سود می‌برند. شرکت ها نیز به شدت درگیر خرید بیمه عمر به صورت انبوه هستند.

در کتاب دزدان دریایی منهتن، نویسنده نشان می‌دهد که بیش از 68 درصد از شرکت‌های Fortune 1000 از بیمه عمر برای تأمین مالی برنامه‌های بازنشستگی اجرایی تکمیلی (SERPs) استفاده می‌کنند. در حالی که مزایا و کاربردهای بسیاری برای مشاغل و شرکت ها دارد، جالب است بدانید که شرکت ها برای تأمین بودجه برنامه بازنشستگی یک کارمند، از بیمه عمر ارزش نقدی استفاده می کنند. توانایی آن در ارائه رشد پایدار لازم برای ایجاد درآمد قابل پیش بینی یکی از قدرتمندترین ویژگی های آن است. همانطور که به زودی متوجه خواهید شد، شما نیز می توانید از بیمه عمر برای ایجاد درآمد قابل پیش بینی در مسیر پیشرفت مالی خود استفاده کنید.

در اینجا لیستی از برخی از شرکت های معروفی که بیمه عمر را به عنوان دارایی نگهداری می کنند آورده شده است:

 لیستی از برخی از شرکت های معروفی که بیمه عمر را به عنوان دارایی نگهداری می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *