دسته‌بندی نشده

بازگشت به زمان – پول، ثروت و بیمه عمر (۱)

بزرگترین آزمایش برای همه

لطفا فقط یک لحظه با من در تاریخ سفر کنید.این نیمه دوم قرن 18 است ، آمریکا به تازگی آزادی خود را بدست آورده است و تولد یک ملت در حال انجام است.برخی از بزرگترین ذهن های تاریخ ، ایجاد ردپای خود در همان سرزمینی است که امروز روی آن ایستاده ایم.

در میان بسیاری از وقایع به یاد ماندنی ، یکی از اولین ابزارهای مالی جهان صنعتی ایجاد شده است.ابزاری با ریشه های مربوط به روم باستان. در حالی که هنوز هیچ کس آن را نمی داند ، این یک حیات ، محافظت و قهرمان بزرگترین آزمایش همه خواهد بود …

… آزمون زمان

این به معنای واقعی کلمه هزاران نفر ، خانواده و مشاغل را از ویرانی مالی و ویرانی نجات می دهد.این یک چراغ امید در میان هرج و مرج خواهد بود. از همه مهمتر ، این یک منبع ثبات و کنترل در یک صنعت پر از کلاهبرداران و جنایتکاران خواهد بود ، که مایل به انجام هر کاری برای ایجاد یک جنجال اضافی هستند.

در طی چند قرن آینده ، آنقدر در فرهنگ آمریکایی فرو می رود که ایجاد تغییر در آن تقریباً غیرممکن خواهد بود.این مکان به آخرین مکان تبدیل خواهد شد که واقعاً در برابر فساد سرمایه گذاران حریص ، دولت دست نخورده و آشفتگی مالی پیش بینی نشده محافظت می شود.

من دوست دارم از این ابزار به عنوان یک بانک شخصی در مورد استروئیدها ، مکانی بی نظیر برای انباشت پول نقد و یک پناهگاه مالی برای اوقات سخت استفاده کنم …

… اما بیشتر به عنوان بیمه عمر ارزش نقدی شناخته می شود.

چه چیزی در این کتاب به شما نشان خواهم داد

در این کتاب می خواهم به شما نشان دهم که چرا و چه تعداد آمریکایی ثروتمند ، بانک ها و مشاغل از بیمه عمر به عنوان بستر ثروت استفاده کرده اند. می خواهم به شما کمک کنم تا ببینید که چرا من آن را برای هر قسمت از امور مالی خود پایه گذاری کرده ام و چگونه می توانید همین کار را انجام دهید.

همچنین می خواهم این دانش را با شما به اشتراک بگذارم که چگونه می توانید از یک نوع تخصصی بیمه عمر که من آن را “بیمه عمر با ارزش بالا” می نامم استفاده کنید و چگونه می توانید از آن برای بهره مندی از خود و عزیزان خود استفاده کنید. می خواهم فقط بخش کوچکی از مشاوران مالی و نمایندگان بیمه را به شما آموزش دهم. و سرانجام قصد دارم شماره های خام ، اثبات ، سه مطالعه موردی را با شما به اشتراک بگذارم تا دقیقاً نحوه عملکرد آن را نشان دهم.

حالا بگذارید واضح باشیم. در مورد “زباله ای” که توسط اکثر نمایندگان بیمه ساخته شده صحبت نمی کنم.

در عوض ، من در مورد یک وسیله نقلیه پس انداز بسیار کارآمد و بسیار کارآمد که برای جمع آوری ثروت طراحی شده است صحبت می کنم.محصولی بسیار قدرتمند که مسئولیت موفقیت والت دیزنی ، JC پنی ، مک دونالد و هزاران نفر دیگر را بر عهده دارد. من در مورد وسیله نقلیه طراحی شده توسط ثروتمندان برای تضمین موفقیت مالی و ثروت جمع آوری صحبت می کنم.اطلاعات بیشتر در مورد آن را به زودی به شما می دهم…

اکنون به تاریخ بازگردیم

اکنون به تاریخ بازگردیم.برای یک قرن و نیم بعدی صنعت رونق می گیرد.در حالی که جوان و جاه طلب هستیم ، گام های گسترده ای را اتخاذ می کنیم و به صفحات تاریخ می پردازیم.

بنیامین فرانکلین برق را کشف می کند.

توماس ادیسون لامپ را اختراع می کند.

الكساندر گراهام بل تلفن را اختراع می كند.

ما به دهه بیست و یکم رسیدیم ، دهه ای که پس از جنگ جهانی اول بود. این برهه، زمان تولید ثروت است.زمانی که مردم به بازارها ، اقتصاد و دولت اعتقاد دارند.اما آنچه به زودی دنبال می شود ، شیوه زندگی تقریباً هر آمریکایی را مختل می کند …

… مجموعه ای از رویدادهای واقعاً غم انگیز …

… زمانی که به عنوان “افسردگی بزرگ” شناخته می شود.

افسردگی شدید

در اکتبر سال 1929 ، بازار سهام متحمل خسارات شدیدی شد. بازار سهام تنها در چند روز کوتاه بیش از 22 ٪ کاهش یافت و بحران را در سراسر کشور ایجاد کرد.اما این فقط آغاز بود.

منبع: کتاب پول، ثروت و بیمه عمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *